Case: SafetyPro
In 2006 begon Ward Luitjes vanuit zijn eigen huis een webshop. Vanuit zijn passie voor outdoorsport wist hij samen met ons een overtuigende website neer te zetten. Zijn bedrijf TradingPro groeide zoals van een webshoponderneming vaak verwacht wordt, maar zelden wordt waargemaakt. Met zijn labels SafetyPro, OutdoorPro en sinds 2017 ook Klimwinkel laat hij zien hoe een handelsbedrijf op internet succesvol kan zijn.
Dat succes heeft hij voor een groot deel aan zichzelf en zijn enthousiaste mensen te danken, maar ook door onze jarenlange samenwerking. Al vanaf het begin zijn we betrokken om hem telkens naar een hoger niveau te tillen. De hoofdfocus ligt op de webshop die draait op ons custom made e-commercesysteem, maar ook zaken als de corporate identity, de signing van het nieuwe pand in Oosterhout en het wagenpark pakken we met plezier voor hem op.
Dat ondernemen topsport is blijkt wel uit onze ‘webshop fridays’ waarin we samenwerken om het hele proces en presentatie beter te maken. Met de derde generatie multishopomgeving die we aan het uitrollen zijn blijven we een uitdaging houden om samen de beste te worden.